המשכן לאמנויות הבמה באר-שבע פועל ומקדם את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלויות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושירותי המשכן.

אנו רואים חשיבות רבה בשירות איכותי ושוויוני ועושים כל שביכולתנו על מנת לאפשר גם ללקוחות עם מוגבלויות ליהנות מחוויית בילוי נעימה במשכן לאמנויות הבמה באר-שבע.

מטרת חלק זה באתר ליידע מהם הסדרי הנגישות של המשכן וכיצד ניתן ליהנות מהם.

הנגשת מבנה המשכן לאמנויות הבמה

  • חניה נגישה – בחניית המשכן ישנם מספר מקומות חניה נגישים, המסומנים בצורה בולטת.
  • דרך נגישה – קיימות דרכי גישה נגישות ומעברים נוחים מהחניה, לאורך כל הדרך, עד לקופות, לבתי הקפה ולאולמות.
  • כניסה נגישה למשרדי ההנהלה ולרכישת כרטיסים ממוקמת מימין לכניסת האמנים. יש לצלצל באינטרקום לפתיחת הדלת.
  • מעליות – המעליות מונגשות לנוחיות המבקרים. קיימת כריזה קולית, יחד עם כתב ברייל לצד הלחצנים. מידות המעליות תואמות לתקן על פי החוק.
  • בתי שימוש נגישים, התואמים את המידות התקניות על פי חוק, קיימים בכל מבואות המשכן ומאובזרים בלחצני מצוקה מסוג Call-Hear.
  • הריהוט בפינות ההמתנה ובבתי הקפה מכיל מושבים מותאמים לאנשים המתניידים בכיסא גלגלים.
  • מתקני שתיית המים נגישים ממוקמים באכסדראות ומאפשרים שימוש גם לאדם המתנייד בכיסא גלגלים.

מקומות ישיבה מיוחדים באולמות המשכן

  • אולם 1:
    • אולם – שורה 6 כיסא 1, 27,26,2. צד במה ימין B1+B2 צד במה שמאל A1+A2
    • יציע – שורה 7, כיסאות 1, 2, 15.
  • אולם 2:
    • אולם – שורה 12 כיסא 1.
    • יציע – שורה 1, כיסאות 1, 2.
  • אולם 3:
    • אולם – שורה 1, כיסא 1.

הנגשת השירות

  • המוקד הטלפוני מונגש לטובת אנשים עם מוגבלויות והוא ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה ברורה.
  • לשירות הלקוחות הטלפוני ולרכישת כרטיסים ניתן לפנות בטלפון – 8557*, יישומון וואטסאפ- 0544916953 ובדוא"ל [email protected]. ניתן לרכוש כרטיסים לכל אירועי המשכן גם באתר האינטרנט של המשכן – www.mishkan7.co.il
  • במידה ואתם זקוקים למקום ישיבה נגיש באולם, אנא ציינו זאת במעמד הרכישה.
  • בדלפקי השירות של המשכן ושל בתי הקפה שנמצאים בו, ממוקמות מערכות עזר לשמיעה, עם לולאות השראה, מסוג Loop-Hear.

נהלי שירות נגישים

  • חיית שירות – על פי חוק, המשכן מאפשר לאדם עם מוגבלות בראייה, הנעזר בחיית שירות, ליהנות מכלל שירותי המשכן ללא הגבלה יחד עם חיית השירות. בנוסף, המשכן מאפשר כניסה לכלבי נחייה העוברים תהליך הכשרה, אך כניסתם מותנית בכך שהכלב קשור ברצועה ולובש אפודה של "גור נחייה באימון".
  • פטור מהמתנה בתור – מותנה בהצגת תעודה המציינת זכאות זו. בנוסף, לפי תיקון מס' 15 לחוק לאזרחים ותיקים, פטור מהמתנה בתור יינתן לאזרח ותיק שגילו עולה על 80, לפי בקשתו.

הדרכות עובדים

כל צוות ההנהלה ונותני השירות של המשכן עברו הדרכה מקצועית לשירות נגיש.

מערכות עזר לשמיעה

  • לנוחיותכם, באולמות המשכן הותקנה מערכת טכנולוגית מתקדמת לכבדי שמיעה ולקהל הרחב, המאפשרת האזנה לתוכן הקולי בזמן אמת, באמצעות אפליקציית Bettear או באמצעות מקלט ייעודי שניתן לשאול באכסדרה – בתאום עם מנהלי הערב.
    • הורידו את אפליקציית Bettear מחנות האפליקציות (אנדרואיד, אייפון)
    • הצטיידו באוזניות בהגיעכם לאולם (ניתן גם לשאול אוזניות בכניסה לאולם)
    • פתחו את אפליקציית Bettear באולמות, החיבור הוא אוטומטי לרשת.
    • מומלץ להוריד את האפליקציה מראש ולהתנסות בהדגמה ובכיול.
    • לשאלות נוספות על השימוש באפליקציה ניתן לפנות למייל: [email protected]

אמצעי עזר לראייה

  • המשכן משתתף במיזם "תיאטאור – ההצגה חייבת להיראות" שמטרתו לשפר את תנאי השירות והנגישות לאנשים עם מוגבלות בראייה, זאת באמצעות מגוון אמצעי עזר לראייה, כגון: משקפת סטנדרטית דו-עינית, טלסקופ חד-עיני, משקפי הגדלה לטווח ארוך, וסייט- סקופ (פיתוח חדשני אותו ניתן להרכיב על משקפי ראייה). על מנת ליהנות מאמצעי העזר לראייה, יש לפנות לסדרנים. השירות ניתן בחינם ומותנה בפיקדון של תעודה מזהה עד למעמד החזרת אמצעי העזר.
  • "במשכן קיימת מערכת הכוונה קולית מסוג Step-Hear המפוזרת בסביבתו החיצונית והפנימית של המשכן. ניתן להשתמש במערכת באמצעות צמיד Step-Hear או באמצעות הסמארטפון ע"י הורדת אפליקציית "Step-Hear" מחנות האפליקציות בחינם."

מחיר כרטיס לבעלי תעודת נכה:

בהצגת תעודה יקבלו את המחיר המוזל הניתן בכל מופע.

רכז נגישות

לבקשת עזרה / מידע / הצעות לשיפור בנושא נגישות, ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשכן – איציק שלמה, בטלפון – 08-6266416, או במייל – [email protected]