:תאריך

21/09/2024

:יום

שבת

:שעה

11:00

:משך המופע

60 דק'

:מיקום

אולם 1

רכישת כרטיסים

תוכנית פתיחת העונה ה-27 של שבתרבות באר שבע

בתוכנית יתארחו סגן יו"ר הכנסת ח"כ מאיר כהן מ'יש עתיד', יו"ר סיעת העבודה ח"כ אפרת רייטן מרום והשר לביטחון הפנים לשעבר, עמר בר לב. בחלק האמנותי תופיע להקת המחול הייצוגית העירונית פרגוד באר שבע בניהולה האמנותי של בר קמחי רסקין. את התוכנית מנחה העיתונאית עינב קרנר.

כידוע, 'שבתרבות באר שבע' מתקיימת אחת לשלושה שבועות במשכן אמנויות הבמה בפני קהל של מאות משתתפים. באירוע נוטלים חלק בין היתר: שרים וחברי כנסת, בכירים במערכת הביטחון, הצבא והמשק הישראלי.

התוכנית החשובה הפכה למוקד של הצהרות שתופסות כותרות בכל ערוצי התקשורת, עם שיאי חשיפה הנאמדים בלמעלה ממאה מיליון שקלים בעשור האחרון.

בין הכותרות שהובילו לשיאי חשיפה בכלי התקשורת היו התבטאות השר איוב קרא על רובוט סודי שיפעיל בעתיד צה"ל, הגילוי של עמר בר לב שישראל עומדת מאחורי חיסול סמיר קונטאר, דבריו של השר דאז יוסי פלד שהעריך שיתקיים עימות נוסף בצפון, מה שגרם למתיחות בגבול הצפוני שלאחריו נאלצו ראש הממשלה, שר הביטחון ואלוף פיקוד צפון להוציא הודעת הכחשה. כותרת נוספת שזכתה להד גדול היו דבריו של ח"כ לשעבר דניאל בן סימון, שחשף שעסקת שליט סגורה והיא אמורה לצאת לפועל בתוך שבועיים, וזאת על סמך דברים שאמר לו ראש הממשלה בנימין נתניהו. כותרת נוספת היתה העימות המתוקשר בין שני שרי הביטחון לשעבר, משה ארנס ועמיר פרץ, לאחר התבטאותו של ארנס בשבתרבות באר שבע לפיה "לא כל טמבל יכול להיות שר ביטחון".

דובר עיריית באר שבע ועורך התוכנית מזה 26 שנים, אמנון יוסף ציין : "שבתרבות באר שבע ממוצבת כאחד האירועים המשפיעים על סדר היום התקשורתי בישראל ומהווה מודל חיקוי לרשויות רבות בארץ. עיריית באר שבע ייסדה את המסורת לתוכנית בפורמט זה ועל כך אני גאה".

הכניסה לאירוע חופשית!

.

המשכן לאמנויות הבמה פועל על פי חוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.
במידה ונדרשת עבורך התאמת נגישות מיוחדת לאירוע זה, יש לפנות למוקד המשכן בדואר אלקטרוני או בטלפון: 8557*.

להסדרי נגישות לפניה בדוא״ל

הזמנת כרטיסים