:תאריך

10/09/2022

:יום

שבת

:שעה

21:00

:משך המופע

60 דק'

:מיקום

אולם 1

רכישת כרטיסים

מארק אליהו מגיע למשכן לאמנויות הבמה באר שבע כחלק מסיבוב הופעות חדש להשקת אלבומו.

מארק אליהו הוא מוזיקאי ישראלי, נגן, מלחין ומפיק מוזיקלי, בנו של המוזיקאי והמוזיקולוג פרץ אליהו, אשר זכה בפרס ראש הממשלה לשנת 2008. סיגנונו המוזיקלי של מארק אליהו הוא ייחודי, משלב השראות מעולמות המוזיקה הפרסית והטורקית עם מוזיקה יהודית, עם נגיעות אלקטרוניות מיוחדות. כמו כן, הוא מנגן על כלי נגינה אתניים מיוחדים כמו הקמנצ'ה הפרסית והבגלמה הטורקית.

במהלך הקריירה שלו, שיתף פעולה עם אביו, השתתף באלבום "ברוח המזרח" עם לחנים של אביו ושיתף עימו פעולה גם באלבומים "מזמורים", "על הרי בשמים", "תהילים" ו"חולות". כמו כן, השניים העלו יחד מופעים רבים, ביניהם " שירת היהודים ההרריים", "מעגלים" ו"המקאם היהודי". 

אליהו זכה להצלחה בינלאומית בשנת 2000 עם מינויו כמלחין וכנגן בלהקות המחול ההולנדית "Galili dance" והפורטוגזית "Gulbenkiam dance". כשנתיים מאוחר יותר נבחר על ידי האיחוד האירופי לייצג את ישראל בפרויקט בינלאומי. במסגרת הפרויקט אליהו הופיע כסולן בליווי תזמורת פילהרמונית, עם יצירה מוזיקלית שהוא עצמו הלחין ועיבד. כמו כן, שיתף פעולה עם להקה ברזילאית בשם "Javaro" בהופעות ברחבי ברזיל והופיע עם האנסמבל שלו, "אנסמבל מארק אליהו", בפסטיבלים בינלאומיים באירופה. 

המשכן לאמנויות הבמה פועל על פי חוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.
במידה ונדרשת עבורך התאמת נגישות מיוחדת לאירוע זה, יש לפנות למוקד המשכן בדואר אלקטרוני או בטלפון: 8557*.

להסדרי נגישות לפניה בדוא״ל

הזמנת כרטיסים