:תאריך

30/05/2022

:יום

שני

:שעה

19:00

:משך המופע

150 דק'

:מיקום

אולם 1

רכישת כרטיסים

תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה, בניהולו של ויאצ'סלב גורדייב, חוזר לישראל ומעלה את "אגם הברבורים" – בלט בשתי מערכות וארבע תמונות: מוזיקה מאת פ. א. צ'ייקובסקי, בימוי: ו. גורדייב, כוריאוגרפיה: ל. איבנוב, א. גורסקי, מ. פטיפה, ו גורדייב.

"אגם הברבורים" מגיע במופע ענק, בהשתתפות עשרות רקדנים. בסיבוב ההופעות הקרוב יופיעו רקדני ההרכב הראשון של התיאטרון, ביניהם רקדנים בעלי שם עולמי. ההפקה של "אגם הברבורים" של התיאטרון, זוכה לשבחים רבים ברחבי העולם. השילוב בין המוסיקה של פ. א צ'ייקובסקי ויכולת הבימוי של גורדייב – יצרו מופע מהפנט ועוצר נשימה, כזה שמעורר רצון לחזור אליו וליהנות ממנו שוב ושוב, אפילו כשכל פרטי העלילה וכל קטע מוסיקלי כבר ידועים בעל פה.

"אגם הברבורים" כולל שתי מערכות וארבע תמונות ומציג את קלאסיקת הבלט ברמת ביצועים גבוהה ביותר ווירטואוזיות מדהימה אשר תשאיר את הקהל מרותק. תיאטרון הבלט הלאומי בניהולו של ויאצ'סלב גורדייב, פועל כבר 35 שנה והינו בעל מוניטין רב בעולם הבלט העולמי. הוא נחשב לאחד הבולטים והטובים בתחומו, ברמה של תיאטרון הבולשוי ותיאטרון מרינסקי המפורסמים. הוא נבחר ל"תיאטרון הבלט הטוב ביותר באירופה" מטעם איגוד המפיקים האירופי.

ויאצ'סלב גורדייב, העומד בראש התיאטרון, הינו כוכב בלט עולמי אשר אחראי הן על הכוריאוגרפיה והן על ניהול התיאטרון עצמו. גורדייב נוטה לשמר את מסורת הבלט הרוסי הקלאסי ולכן בהפקה הנוכחית משתתפים 24 ברבורים בדיוק כמו בהפקה המקורית של מריוס פטיפה. בנוסף, בסיבוב ההפקות הנוכחי בישראל ישתתפו חברי ההרכב המקורי של ההפקה ביניהם הרקדנים עטורי הפרסים: פרימה בלרינה אנה שצ'רבקובה, זוכת פרס "רוח המחול" בקטגוריה "הכוכבת". דימיטרי קוטרמין, סולן פרמייר; סבטלנה אוסטוז'נינובה, סולנית מובילה; יוליה זביאגינה ורבים אחרים.

הרפרטואר של תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה מאד רחב וכולל הרבה מופעים, חלקם כבר מוכרים לצופים בישראל: "דון קישוט", "ג'יזל", "היפהפיה הנרדמת" והמופע הפופולארי ביותר של התאטרון, "אגם הברבורים".

המשכן לאמנויות הבמה פועל על פי חוק שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.
במידה ונדרשת עבורך התאמת נגישות מיוחדת לאירוע זה, יש לפנות למוקד המשכן בדואר אלקטרוני או בטלפון: 8557*.

להסדרי נגישות לפניה בדוא״ל

הזמנת כרטיסים